Pròxims
Presentació del llibre “Bata, Arquitectura i memòria"
Presentació del llibre “Bata,...
Tres propostes per al recinte firal de Montjuïc
Tres propostes per al recinte...
Visita al nou edifici ambulatori de l'Hospital Arnau...
Visita al nou edifici ambulatori...
Visita a la cimentera i a la planta de matèries primeres...
Visita a la cimentera i a la...
Les quatre estacions
Les quatre estacions
Exposició "Josep M. Pericas i Morros. 1881-1966. Arquitecte"
Després de passar pel Museu de l’Art de la Pell de Vic, es pot veure a Girona l'exposició Josep M. Pericas i Morros. 1881-1966. Arquitecte, que ofereix una perspectiva global de la trajectòria de Pericas, on destaca els seus principals edificis i també presenta plànols i objectes originals dissenyats per l’arquitecte.
La presentació de la mostra tindrà lloc el dijous 24 d'octubre, en un acte conjunt a la Casa Masó (19.30 h) i, seguidament, a la Demarcació de Girona del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (20.00 h), on els comissaris de l’exposició, Aleix Catasús Oliart i Josep M. Claparols Pericas, faran una breu introducció.
Josep M. Pericas i Morros (Vic, 1881 – Barcelona, 1965) va ser un dels arquitectes més destacats del Noucentisme. Company de promoció de Rafael Masó, els dos arquitectes van mantenir una intensa relació professional i d’amistat. Inexplicablement, encara no s’havia dedicat mai una exposició a l’estudi i divulgació de l’obra de Pericas.
Ho organitza: Col·legi d’Arquitectes de Catalunya-Demarcació de Girona i Fundació Rafael Masó.
Comissariat: Aleix Catasús i Josep M. Claparols Pericas.
Fotografia: Lluís Casals.
Dates
Demarcació de Girona del COAC: del 18 d’octubre al 8 de desembre de 2019
Casa Masó: del 18 d’octubre de 2019 al 16 de maig de 2020

