Propers Actes
Dj, 12 desembre
13 hores
Cicle MARQ 2024/25. Reflexions en contra la...
Cicle MARQ 2024/25. Reflexions...
Dj, 12 desembre
De 10 a 12 h
Jornada tècnica TERREAL: Eficiència energètica dels...
Jornada tècnica TERREAL:...
Del Dj, 12 desembre fins Dg, 16 març
Feiners, de 9 a 16.30...
Exposició: A mà. Joies & Pintura 3. Arquitecte Hereu
Exposició: A mà. Joies &...
Del Dj, 12 desembre fins Dg, 15 desembre
Veure programa
Obertes les inscripcions al XLVII Curset de l'AADIPA...
Obertes les inscripcions al...
Suggeriments, peticions, queixes i reclamacions
El Col·legi d'Arquitectes de Catalunya recollirà els suggeriments i peticions que se li facin arribar a través del formulari que es facilita en aquesta pàgina web i respondrà als mateixos en el termini d’un mes des de la seva recepció.
Les peticions d’informació pública seran gestionades de conformitat amb el previst a la Llei 19/2014 de Transparència, accés a la informació pública i bon govern, en concret de conformitat amb el recollit als seus articles 20, 26 i concordants.
Podran formular queixes i reclamacions els consumidors o usuaris que contractin els serveis professionals dels arquitectes i les organitzacions de consumidors. Les queixes i reclamacions poden estar referides exclusivament a l'activitat professional del col·legiat. Per a aquest servei, es pot contactar amb la Vocalia d'Exercici Professional o amb la Comissió d'incidències corresponent al lloc de l'obra o adreça professional de l'arquitecte. El Col·legi no té cap competència per atendre reclamacions por danys materials per vicis de construcció efectuats per propietaris i compradors d'edificis, ni infraccions urbanístiques.
Les peticions d’informació pública seran gestionades de conformitat amb el previst a la Llei 19/2014 de Transparència, accés a la informació pública i bon govern, en concret de conformitat amb el recollit als seus articles 20, 26 i concordants.
Podran formular queixes i reclamacions els consumidors o usuaris que contractin els serveis professionals dels arquitectes i les organitzacions de consumidors. Les queixes i reclamacions poden estar referides exclusivament a l'activitat professional del col·legiat. Per a aquest servei, es pot contactar amb la Vocalia d'Exercici Professional o amb la Comissió d'incidències corresponent al lloc de l'obra o adreça professional de l'arquitecte. El Col·legi no té cap competència per atendre reclamacions por danys materials per vicis de construcció efectuats per propietaris i compradors d'edificis, ni infraccions urbanístiques.