Propers Actes
Del Dll, 19 maig fins Dm, 03 juny
De dilluns a divendres...
Exposició de la 4a Mostra d'Arquitectura de...
Exposició de la 4a Mostra d'...
Del Dm, 20 maig fins Dj, 22 maig
Construmat celebra una nova edició. Reserva't les...
Construmat celebra una nova...
Dm, 20 maig
A les 19.30 h
Presentació del llibre “Tent poles in the ground”, de...
Presentació del llibre “Tent...
Dm, 20 maig
De 9.30 a 11 h
Jornada tècnica REHAU: Salubritat i seguretat als...
Jornada tècnica REHAU:...
Cicle de visites tècniques del XLVè Curset. Lluís Domènech i Montaner. Visita a Reus
Imatge:
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
L'Agrupació d'Arquitectes per a la Defensa i la Intervenció en el Patrimoni Arquitectònic (AADIPA)va organitzà, al 2 de juliol, una visita a l’obra domenequiana i dels seus contemporanis a Reus. La visita va anar a càrrec de Gemma Serch i Clàudia Sanmartí, directores del XLVè Curset. Jornades Internacionals sobre la Intervenció en el Patrimoni Arquitectònic, que enguany porta per títol “ Domènech i Montaner. A fons”, amb la col·laboració de Núria Anguera.
La visita estàva programada per fer tots els desplaçaments entre edificis a peu, però també es pot fer el tram llarg amb cotxe particular.
Consulteu el programa detallat de la jornada realitzada.
La visita estàva programada per fer tots els desplaçaments entre edificis a peu, però també es pot fer el tram llarg amb cotxe particular.
Consulteu el programa detallat de la jornada realitzada.

