Propers Actes
Dc, 25 juny
A les 18.30 h
Presentació del llibre “Bata, Arquitectura i memòria"
Presentació del llibre “Bata,...
Dj, 26 juny
A les 18h
Tres propostes per al recinte firal de Montjuïc
Tres propostes per al recinte...
Dv, 27 juny
17.30 hores
Visita al nou edifici ambulatori de l'Hospital Arnau...
Visita al nou edifici ambulatori...
Dv, 27 juny
Consultar el programa
Visita a la cimentera i a la planta de matèries primeres...
Visita a la cimentera i a la...
7a sessió d'Ecumenòpolis: "Piso Piloto"
Imatge:
© Piso Piloto
Setena sessió de l'any d'Ecumenòpolis, el cicle de cinema i ciutat del COAC. Es projectarà una edició especial del documental original "Piso Piloto", de Guillén Augé, Sophie Köhler i Ariadna Pujol, CCCB, Barcelona 2015.
Aquest documental exposa tres casos o cròniques d'experiències concretes de veïns de Barcelona que mostren problemàtiques d'habitatge alhora que són exemple de noves pràctiques per afrontar la manca de sostre. Són pràctiques individuals o col·lectives, públiques i privades que tracten de reaccionar davant el dèficit crònic d'alternatives en el mercat de l'habitatge. Si Medellín i Barcelona s'han significat i són referents globals en termes de transformació urbana i social, les experiències vitals dels seus habitants i les llums i ombres de l'accés a l'habitatge també han de formar part de la memòria i del relat de les dues ciutats.
El projecte s'emmarca en l'exposició "Pis Pilot. Medellín-Barcelona" i és una producció de Telemedellín / Museu d'Antioquia (Medellín) / Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) i Ajuntament de Barcelona.
Després de la projecció comptarem amb Ibón Bilbao, responsable del projecte Arquitectos de Cabecera, Frances Pla, responsable del projecte Pis Zero i Guillén Augé, co-comissari de l'exposició Piso Piloto.
Patrocina:
Col·labora:


Col·labora:

Veure el vídeo de la xerrada posterior:

