Pròxims
Del Ds, 07 juny fins Dll, 09 juny
Cancel·lat | Viatge Cultural 2025: L'arquitectura a...
Cancel·lat | Viatge Cultural...
Del Dll, 09 juny fins Dv, 05 setembre
Dilluns a divendres de...
Exposició “Fons Documental Càtedra Gaudí: Una nova visió...
Exposició “Fons Documental...
Dm, 10 juny
A les 10 h
Visita tècnica: Escola de Boxa La Cubierta, de Badia del...
Visita tècnica: Escola de Boxa...
Com generar Arxius GML per a la georeferenciació de parcel·les (UTM)
Imatge:
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
Després de la publicació de la notícia sobre Coordenades UTM del passat 1 d'abril, l'Oficina Consultora Tècnica del COAC amplia la informació sobre els plànols georeferenciats.
Davant el requeriment de georeferenciació de finques i edificis per part del Registre de la Propietat en els tràmits d’inscripció, l'OCT ha elaborat un document informatiu per donar a conèixer els procediments a seguir en les actuacions més habituals per tal que l’arquitecte pugui elaborar la documentació sol·licitada així com assessorar a la propietat.
Aquesta informació ha estat elaborada en base a la documentació que el web del Cadastre té a disposició del ciutadà i a la informació facilitada en la jornada organitzada per la Direcció General dels Registres i el Notariat i la Direcció General del Cadastre.
Aquest document de suport tècnic consta de dues parts: en la primera es detallen els processos i requeriments de qualitat de la documentació que cal aportar, i la segona està constituïda per uns annexes on es descriuen visualment els passos a seguir per poder elaborar la documentació georeferenciada i obtenir els arxius GML de les parcel·les i edificis.
Es tracta d’un document que, tot i no ser exhaustiu i no poder recollir tota la casuística de propietaris i tècnics, s’anirà ampliant a mida que les singularitats del procediment es vagin coneixent i concretant.
Els col·legiats podem consultar el document informatiu elaborat per l'OCT clicant aquí.*
* Cal tenir contractat el tram de serveis complementaris.
Davant el requeriment de georeferenciació de finques i edificis per part del Registre de la Propietat en els tràmits d’inscripció, l'OCT ha elaborat un document informatiu per donar a conèixer els procediments a seguir en les actuacions més habituals per tal que l’arquitecte pugui elaborar la documentació sol·licitada així com assessorar a la propietat.
Aquesta informació ha estat elaborada en base a la documentació que el web del Cadastre té a disposició del ciutadà i a la informació facilitada en la jornada organitzada per la Direcció General dels Registres i el Notariat i la Direcció General del Cadastre.
Aquest document de suport tècnic consta de dues parts: en la primera es detallen els processos i requeriments de qualitat de la documentació que cal aportar, i la segona està constituïda per uns annexes on es descriuen visualment els passos a seguir per poder elaborar la documentació georeferenciada i obtenir els arxius GML de les parcel·les i edificis.
Es tracta d’un document que, tot i no ser exhaustiu i no poder recollir tota la casuística de propietaris i tècnics, s’anirà ampliant a mida que les singularitats del procediment es vagin coneixent i concretant.
Els col·legiats podem consultar el document informatiu elaborat per l'OCT clicant aquí.*
* Cal tenir contractat el tram de serveis complementaris.
16/06/2016