Propers Actes
Del Dll, 05 maig fins Dm, 06 maig
Caravana E-tron drive. Conducció vehicle elèctric AUDI
Caravana E-tron drive. Conducció...
Dll, 05 maig
20:00h
Xerrada: Projecte de rehabilitació de la fàbrica de l...
Xerrada: Projecte de...
Premi per a tres professors de l'ETSAV
Imatge:
© www.edu21.cat/
Els professors Berta Bardi, Daniel García-Escudero i Carles Marcos, de l'ETSAV de la UPC-BarcelonaTech, han estat guardonats amb el Premi Edu21-2013 al millor treball d’impuls de les vocacions científico-tècniques, que atorga la Fundació Jordi Pujol i que patrocina Everis.
br>El treball de recerca "Taller 0.0 d’arquitectura", amb el qual els tres arquitectes i professors del departament de Projectes Arquitectònics han estat premiats parteix de l’experiència del Curs d’Arquitectura per a Futurs Arquitectes que s’ha desenvolupant durant els darrers dos estius a l’ETSAV.
Aquests guardons, que en la modalitat de millor treball d’impuls de les vocacions científico-tècniques són un reconeixement a la reflexió i a la investigació en l’àmbit de l’ensenyament i l’educació a Catalunya, pretenen impulsar la pràctica de valors que, sota la concepció de la pedagogia de la coresponsabilitat, persegueixen la formació de persones respectuoses, autoexigents, compromeses, perseverants i solidàries.
Habitualment, aquest guardó el guanyen professors de Secundària, més dedicats a tasques de reflexió entorn la innovació.
El lliurament dels Premis el va fer Jordi Pujol, el 9 de desembre, en un acte al Palau Robert de Barcelona.
br>El treball de recerca "Taller 0.0 d’arquitectura", amb el qual els tres arquitectes i professors del departament de Projectes Arquitectònics han estat premiats parteix de l’experiència del Curs d’Arquitectura per a Futurs Arquitectes que s’ha desenvolupant durant els darrers dos estius a l’ETSAV.
Aquests guardons, que en la modalitat de millor treball d’impuls de les vocacions científico-tècniques són un reconeixement a la reflexió i a la investigació en l’àmbit de l’ensenyament i l’educació a Catalunya, pretenen impulsar la pràctica de valors que, sota la concepció de la pedagogia de la coresponsabilitat, persegueixen la formació de persones respectuoses, autoexigents, compromeses, perseverants i solidàries.
Habitualment, aquest guardó el guanyen professors de Secundària, més dedicats a tasques de reflexió entorn la innovació.
El lliurament dels Premis el va fer Jordi Pujol, el 9 de desembre, en un acte al Palau Robert de Barcelona.
16/12/2013