Propers Actes
Visitas guiadas al Recinto Mundet
Visitas guiadas al Recinto Mundet
La 'volta catalana'. De la tradición a la...
La 'volta catalana'....
Construmat celebra una nueva edición ¡Resérvate las fechas!
Construmat celebra una nueva...
Jornada técnica REHAU: Salubridad y seguridad en los...
Jornada técnica REHAU:...
Visita guiada a Girona i Sant Feliu de Guíxols
L'Agrupació d'Arquitectes per a la Defensa i la Intervenció en el Patrimoni Arquitectònic (AADIPA) ha previst una visita guiada a Girona i Sant Feliu de Guíxols per al dissabte 5 de juliol.
La visita està organitzada pel Dr. Arquitecte Ricardo Gómez Val, director del XXXVIIè Curset de Patrimoni, i la Bianca Lázaro, arquitecta tècnica membre de l’equip orgaitzador i es tracta de la segona visita relacionada amb la temàtica del Curset, enguany dedicat al patrimoni sacre, però que està oberta a tots els membres de l’AADIPA i als arquitectes col·legiats.
Durant la jornada es visitarà l'església de Sant Pere de Llorà, la parròquia de Sant Josep de Girona i el monestir de Sant Feliu de Guíxols. Per veure el programa complet cliqueu aquí.
Cal inscripció prèvia.