Propers Actes
Fri, 27 Junio
17.30 hores
Visita al nuevo edificio ambulatorio del Hospital Arnau...
Visita al nuevo edificio...
De Miercoles, 21 Mayo hasta Miercoles, 25 Junio
Consultar el programa
Visita a la cementera i a la planta de materias primeras...
Visita a la cementera i a la...
De Fri, 27 Junio hasta Thu, 31 Julio
De lunes a sábado de...
Las cuatro estaciones
Las cuatro estaciones
Ma, 07 Octubre
12:00 a 14:00 h
Jornada Técnica MIMPER: Aplicación de impermeabilización...
Jornada Técnica MIMPER:...
Postgrau en FACILITY MANAGEMENT. Inici: 2 d'abril de 2014
Imatge:
© LLUIS CASALS FOTOGRAFIA
Dimecres 2 d'abril comença el postgrau en Facility Management de l'Escola Sert COAC. Amb aquest postgrau, el professional adquirirà les capacitats de gestió que li permetin establir estratègies, a curt i llarg termini, d’estalvi de costos en la gestió de l’edifici, així com analitzar i gestionar el cicle de vida dels elements de l’edifici.
.
En el context actual, l'àmbit de la gestió dels edificis té bones oportunitats de treball per al professional que ve després del projecte i la construcció. El Facility Manager és la figura clau per optimitzar els recursos de les empreses. Planifica els manteniments preventius i correctius dels edificis, implementa tecnologies intel·ligents, gestiona els espais i noves ubicacions i estalvia despeses energètiques. Amb criteri professional, decideix davant una opció de compra o lloguer; gestiona la subcontractació de serveis i selecciona el software de gestió més adient.
.
Aquest postgrau, de 144 hores lectives, està estructurat en 5 mòduls. En primer lloc, l'alumne coneixerà quines són les funcions i responsabilitats del Facility Manager i el seu potencial en el mercat actual. Serà introduït en tècniques de negociació, gestió i organització d'empreses, gestió d'equips multidisciplinaris, subcontractació de serveis i els aspectes econòmics que afecten la gestió.
.
Un segon mòdul es centrarà en les activitats de manteniment de l'edifici, les obres, les instal·lacions i l'energia. L'alumne aprendrà a recollir i interpretar els indicadors per a la gestió òptima del manteniment, a dissenyar procediments operatius i a utilitzar les eines informàtiques aplicables al manteniment.
.
La gestió de serveis i subministraments és el contingut bàsic del tercer mòdul. S'aprendrà a plantejar auditories de qualitat en els serveis, estratègies per reduir l'impacte ambiental o augmentar l'estalvi i l'eficiència energètica dels edificis per l'aplicació de bones pràctiques.
.
El quart mòdul es centrarà en la gestió dels espais i el patrimoni, els processos de disseny i redistribució d'espais i com gestionar-los de manera eficient, aplicant criteris d'accessibilitat i ergonomia i evitant riscos de malalties relacionades amb els edificis.
.
Per últim, els alumnes aprendran a identificar els costos de funcionament dels edificis i les inversions en Facility Management, així com proposar metodologies de control de costos o realitzar plans d'inversions plurianuals.
.
Tots aquests coneixements s'aplicaran a casos pràctics reals i es visitaran edificis on es podrà comprovar la complexitat de la gestió i les repercussions de decisions i estratègies aplicades.
.
.
Aclariment: el curs s'inicia dimecres 2 d'abril
Més informació i inscripcions
.
En el context actual, l'àmbit de la gestió dels edificis té bones oportunitats de treball per al professional que ve després del projecte i la construcció. El Facility Manager és la figura clau per optimitzar els recursos de les empreses. Planifica els manteniments preventius i correctius dels edificis, implementa tecnologies intel·ligents, gestiona els espais i noves ubicacions i estalvia despeses energètiques. Amb criteri professional, decideix davant una opció de compra o lloguer; gestiona la subcontractació de serveis i selecciona el software de gestió més adient.
.
Aquest postgrau, de 144 hores lectives, està estructurat en 5 mòduls. En primer lloc, l'alumne coneixerà quines són les funcions i responsabilitats del Facility Manager i el seu potencial en el mercat actual. Serà introduït en tècniques de negociació, gestió i organització d'empreses, gestió d'equips multidisciplinaris, subcontractació de serveis i els aspectes econòmics que afecten la gestió.
.
Un segon mòdul es centrarà en les activitats de manteniment de l'edifici, les obres, les instal·lacions i l'energia. L'alumne aprendrà a recollir i interpretar els indicadors per a la gestió òptima del manteniment, a dissenyar procediments operatius i a utilitzar les eines informàtiques aplicables al manteniment.
.
La gestió de serveis i subministraments és el contingut bàsic del tercer mòdul. S'aprendrà a plantejar auditories de qualitat en els serveis, estratègies per reduir l'impacte ambiental o augmentar l'estalvi i l'eficiència energètica dels edificis per l'aplicació de bones pràctiques.
.
El quart mòdul es centrarà en la gestió dels espais i el patrimoni, els processos de disseny i redistribució d'espais i com gestionar-los de manera eficient, aplicant criteris d'accessibilitat i ergonomia i evitant riscos de malalties relacionades amb els edificis.
.
Per últim, els alumnes aprendran a identificar els costos de funcionament dels edificis i les inversions en Facility Management, així com proposar metodologies de control de costos o realitzar plans d'inversions plurianuals.
.
Tots aquests coneixements s'aplicaran a casos pràctics reals i es visitaran edificis on es podrà comprovar la complexitat de la gestió i les repercussions de decisions i estratègies aplicades.
.
.
Aclariment: el curs s'inicia dimecres 2 d'abril
Més informació i inscripcions
19/02/2014