Pròxims
Visita al Pla Especial dels Recs de Banyoles
Visita al Pla Especial dels Recs...
El COAC participa a la Nit dels Museus 2025!
El COAC participa a la Nit dels...
Visites guiades al Recinte Mundet
Visites guiades al Recinte Mundet
La volta catalana. De la tradició a la innovació
La volta catalana. De la...
ELISAVA Masters' Talks: Work and Life at Teenatge Engineering
La quarta sessió del nou cicle d’Elisava Masters’ Talks és a càrrec de Jesper Kouthoofd, cap de disseny, fundador i CEO de Teenage Engineering.
El seu treball personal ha estat reconegut a revistes com New York Times, Vanity Fair, GQ, Vogue, Wall Street Journal, Wallpaper, Wired, Popular Mechanics, G3 i moltes més d’arreu del món.
Juntament amb els seus 45 enginyers del seu estudi, ha llançat productes com el ja mític sintetitzador OP-1, l’OP-Z, operadors de butxaca i ha redissenyat el clàssic OD-11 (de Stig Carlsson).
Kouthoofd creu en fer productes per a tothom, independentment del lloc on visquis o de l’idioma que parlis
Els convidats d'aquesta segona edició encapçalen les llistes i les tendències del disseny contemporani, enginyeria i creativitat a nivell mundial, disciplines en les quals Elisava és referent en la seva oferta educativa des de fa més de 60 anys.
Trobareu més informació al web del Centre Obert D'Arquitectura.
Us hi podeu inscriure aquí.

