Puntúa de l'1 al 5 els següents aspectes de les noves seccions.
Pregunta 1 2 3 4 5
Disseny del nou entorn
Facilitat d’ús
Utilitat de les gestions que pots realitzar
Impressió general

Curs al CCCB: "Casa(s). Mirades sobre la idea d’habitar"

Imatge: 
© Institut d’Humanitats de Barcelona i Centre de Cultura Contemporània de Barcelona
L'Institut d’Humanitats de Barcelona i el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, amb la col·laboració de l'ETSAB, organitzen el curs "Casa(s). Mirades sobre la idea d’habitar".

Aquest curs proposa una aproximació polièdrica al sentit de la casa, explorant els seus usos, les formes diverses d’habitar els espais domèstics, la seva evolució i la seva càrrega simbòlica.

Al llarg del curs, els alumnes que ho desitgin aniran construint un arxiu fotogràfic comú amb la voluntat de representar, documentar i qüestionar les diverses dimensions de la casa. El taller final, amb la fotògrafa Laura Covarsí, recollirà aquestes imatges i examinarà l’obra d’alguns fotògrafs contemporanis per crear un atles d’usos de la fotografia entorn de l’espai domèstic.  

Dates: 20.1.15, 27.1.15, 3.2.15, 10.2.15, 17.2.15, 24.2.15, 7.3.15
Horari: 19.00 h
Preu normal: 60€  Preu reduït: 50€
Veure programa del curs
Més informació
 
Entitat organitzadora: 
Institut d’Humanitats de Barcelona i Centre de Cultura Contemporània de Barcelona
3/12/2014
Tornar