Propers Actes
Dll, 25 novembre
a les 10h
Cicle Next Generation: Visita a la Transformació d'...
Cicle Next Generation: Visita a...
Dll, 25 novembre
de 18 a 20 hores
M+. Pedagogy + Praxis, 1970-2020. Richard Plunz in...
M+. Pedagogy + Praxis, 1970-2020...
Dm, 26 novembre
19.00 h
Arriba un nou Duel AHI sobre la intervenció en entorns...
Arriba un nou Duel AHI sobre la...
Dm, 26 novembre
A les 12 h
Visita tècnica a Sabadell, Pavelló Poliesportiu de l’Oest
Visita tècnica a Sabadell,...
Dm, 26 novembre
a les 19 h
Presentació del llibre 'Esglésies d'Eivissa i...
Presentació del llibre '...
Pla de millores en l'atenció a l'arquitecte: nou servei d'atenció telefònica
Imatge:
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
Dins del pla de millores en l'atenció a l'arquitecte del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya, ja ha entrat en funcionament un reforç en l'atenció telefònica que es dóna des de plaça Nova.
Així, un equip de persones atenen telefònicament les peticions dels arquitectes col·legiats sobre els serveis de Visat, Secretaria, Assessoria Jurídica, Comptabilitat i Informàtica per poder resoldre amb més eficàcia la majoria de consultes que es reben telefònicament, o bé derivar-les a l'àrea corresponent en el cas que sigui necessari. Ara per ara aquest servei està atenent una mitjana superior a 240 trucades diàries.
L'horari d'atenció és de 9 a 15 h de dilluns a dijous i de 9 a 14 h els divendres, i totes les consultes queden centralitzades a través d'un únic número de telèfon d'atenció al qual els col·legiats poden dirigir-se: 93 306 78 03
Aquest pla de millores en l'atenció a l'arquitecte s'anirà implantant en diverses fases i inclourà també canvis en l'atenció presencial i telemàtica.
Així, un equip de persones atenen telefònicament les peticions dels arquitectes col·legiats sobre els serveis de Visat, Secretaria, Assessoria Jurídica, Comptabilitat i Informàtica per poder resoldre amb més eficàcia la majoria de consultes que es reben telefònicament, o bé derivar-les a l'àrea corresponent en el cas que sigui necessari. Ara per ara aquest servei està atenent una mitjana superior a 240 trucades diàries.
L'horari d'atenció és de 9 a 15 h de dilluns a dijous i de 9 a 14 h els divendres, i totes les consultes queden centralitzades a través d'un únic número de telèfon d'atenció al qual els col·legiats poden dirigir-se: 93 306 78 03
Aquest pla de millores en l'atenció a l'arquitecte s'anirà implantant en diverses fases i inclourà també canvis en l'atenció presencial i telemàtica.
31/03/2014