Propers Actes
Dc, 02 abril
19.00 h
Presentació dels resultats de l'Estudi sobre el...
Presentació dels resultats de l&...
Dj, 03 abril
A les 19h
8a i darrera sessió del cicle 'Europa Europa'...
8a i darrera sessió del cicle &...
Jornades europees de Patrimoni 2014, els esgrafiats modernistes de Barcelona
Imatge:
© Daniel Pifarré
En motiu de les Jornades Europees de Patrimoni 2014, l’Agrupació d'Arquitectes per la Defensa del Patrimoni Arquitectònic (AADIPA) ha col·laborat amb el Forum Ibérico de la Cal (FICAL) en l’organització d'una visita al voltant del món dels esgrafiats.
L’esgrafiat és un acabat decoratiu que té el seu origen en els revestiments murals. Va néixer per decorar i dignificar els habitatges així com per fer ostentació del nivell social dels seus habitants. Els esgrafiats formen part del nostre paisatge arquitectònic des de fa temps.
La visita està organitzada per Judith Ramírez, presidenta del FICAL, i Marta Urbiola, 'AADIPA.Durant la jornada es visitaran diversos esgrafiats de l'Eixample de Barcelona, acompanyats per Daniel Pifarré, historiador de l'art. Per veure el programa complet cliqueu aquí.
Cal inscripció prèvia

