Pròxims
Exposició de la 4a Mostra d'Arquitectura de...
Exposició de la 4a Mostra d'...
Construmat celebra una nova edició. Reserva't les...
Construmat celebra una nova...
Presentació del llibre “Tent poles in the ground”, de...
Presentació del llibre “Tent...
Jornada tècnica REHAU: Salubritat i seguretat als...
Jornada tècnica REHAU:...
I Fòrum d’Inversió del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya
El Col·legi d'Arquitectes de Catalunya i Barcelona Activa coorganitzen el I Fòrum d'Inversió del COAC que tindrà lloc el pròxim dijous 8 de maig a les 17 h a la sala d'actes de la seu de plaça Nova del COAC.
Si ets inversor
D'una banda, el Fòrum està adreçat a inversors privats interessats en participar en projectes del sector i disposats a invertir a partir de 25.000 euros. Apunta't aquí!
Si ets emprenedors
Per una altra banda, el Fòrum també s'adreça a emprenedors amb projectes relacionats amb les smart cities, energies netes, eficiència energètica i estalvi energètic, emmagatzematge d'energia, mobilitat, infraestructures, tractament d'aigües i residus... que estiguin buscant finançament per part d'inversors privats per import superior a 50.000 euros. Presenta el teu projecte aquí!
Programa
L'acte comptarà amb la participació de Lluís Comerón, degà del COAC; Mercè Franquesa, directora general del COAC; Jaume Baró, director operatiu d’empresa de Barcelona Activa.
El Fòrum, amb una durada prevista de dues hores, finalitzarà amb un còctel i networking entre els assistents.
Per a més informació, pots enviar un correu a emprenedoria@coac.net o trucar al telèfon 93 306 78 38.
Organitzat per:
Amb el patrocini de:
Amb la col·laboració de: