Puntúa de l'1 al 5 els següents aspectes de les noves seccions.
Pregunta 1 2 3 4 5
Disseny del nou entorn
Facilitat d’ús
Utilitat de les gestions que pots realitzar
Impressió general

Debats "Hipòtesis d'arquitectura" al Centre de Lectura de Reus

Quarta trobada dels debats "Hipòtesis d'arquitectura" amb el títol «Aprenentatge»

Des de fa temps, l’aprenentatge de l’ofici d’arquitecte s’inicia a la universitat. L’aprenentatge reflexiu-abstracte de l’arquitectura –aprendre a pensar- és necessari, però els plans d’estudi actuals i de la major part de la història separen aquest pensar del fer –aprendre a construir. L’aprenentatge de la relació inseparable entre projectar i construir es fa o bé mitjançant pràctiques en despatxos, o mitjançant la prova-error dels primers encàrrecs, que va en detriment de la qualitat i del servei a l’usuari. Si a construir se n’aprèn construint, en el context actual i futur de menys construcció com adquiriran els arquitectes joves aquesta experiència? Potser ara més que mai cal replantejar aquesta separació entre pensar i fer en la formació de l’arquitecte per no provocar un empobriment de la nostra cultura arquitectònica. Com pot ser aquest nou aprenentatge?

Amb la participació de: Javier Garcia-Solera, Toni Gironès, Carles Muro, Ferran Grau, Pere Buil, Cristina Goberna i Urtzi Grau i uns convidats no arquitectes.

Consulta el Díptic de les jornades

Entitat organitzadora: 
Centre de Lectura de Reus
Tornar