Propers Actes
Presentació del llibre “Bata, Arquitectura i memòria"
Presentació del llibre “Bata,...
Tres propostes per al recinte firal de Montjuïc
Tres propostes per al recinte...
Visita al nou edifici ambulatori de l'Hospital Arnau...
Visita al nou edifici ambulatori...
Visita a la cimentera i a la planta de matèries primeres...
Visita a la cimentera i a la...
3 Itineraris per conèixer l'emprenta arquitectònica i urbanística del 1714 al 2014
Durant tres caps de setmana de novembre i altres tres de Març-Abril d"aquest any, l’equip d'Open Extra 1714 ha explicat les empremtes que la derrota de fa tres-cents anys va deixar sobre Barcelona i com va condicionar la trama urbanística de la ciutat que avui habitem. Hem visitat 25 edificis emblemàtics repartits entre els 9 itineraris i hem resseguit carrers, places i racons de la Ciutadella, la Ribera i la Barceloneta.
Uns itineraris que han inclòs edificis d’accés restringit com per exemple: les cavallerisses de la Guàrdia Urbana, l'Arc de Triomf, pati del Palau Dalmases, un àtic a la Ribera, la Torre d'Alta Mar i el Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (PRBB).
Tornem a fer una aproximació a l'empremta del 1714 d"una forma complementària i que sintetitza cadascun dels tres barris o emprentes explicats. Es programaran els dissabtes de 10:00 a 13:00h: 14 juny 2014 La Ciutadella, 28 juny 2014 La Ribera i 5 juliol 2014 La Barceloneta.
Itineraris guiats per un arquitecte, 3 hores de durada, 15€ cd. Paquet de tres itineraris 36€.
Més informació