Puntúa de l'1 al 5 els següents aspectes de les noves seccions.
Pregunta 1 2 3 4 5
Disseny del nou entorn
Facilitat d’ús
Utilitat de les gestions que pots realitzar
Impressió general
Segona edició Descarbonitzant Arquitectura

Descarbonitzant l’arquitectura 2023: recupera totes les sessions amb un sol clic!

Imatge: 
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
El passat mes de novembre, més de 400 persones van assistir a la jornada #DescarbonitzantArquitectura, que va comptar amb ponents europeus de primer nivell i que va situar la descarbonització al centre del debat de la professió. Ara ja es poden recuperar els vídeos de totes les sessions!  

Després de la benvinguda, a la sessió ‘Les agendes del canvi’ vam conèixer a fons les implicacions de la nova versió de la Directiva d’Eficiència Energètica en Edificis (EPBD), la Taxonomia Europea i el marc europeu d’avaluació Level(s). Després, a la sessió ‘Un nou paradigma, un nou model’, es va presentar el cas d’estudi del País Basc, en el qual s’han utilitzat nous models per recollir dades i promoure la rehabilitació a gran escala.  

I per últim, a la tercera sessió, titulada ‘Eines per a una nova arquitectura’ es va fer una pinzellada per diferents exemples de bones pràctiques vinculades amb l’ús de nous materials o la salut i també s’hi van presentar eines, com la de mesura de CO2 que el COAC i l’ITeC estan impulsant conjuntament.   

La jornada va finalitzar amb una taula rodona sobre l’horitzó del 2026, quan Barcelona acollirà el Congrés de la UIA 2026, i la presentació del decàleg #DecarbonizingArchitectureBCN2026.  

Amb la publicació dels vídeos, el COAC fa accessibles tots els continguts que es van compartir durant la jornada, amb ponents nacionals i internacionals, i que són imprescindibles per ubicar i aprofundir en la importància que té el sector de l'arquitectura en la lluita contra el canvi climàtic. 

Amb la col·laboració de:

8/03/2024
Tornar