Propers Actes
Visita al nou edifici ambulatori de l'Hospital Arnau...
Visita al nou edifici ambulatori...
Visita a la cimentera i a la planta de matèries primeres...
Visita a la cimentera i a la...
Les quatre estacions
Les quatre estacions
Exposició: A mà. Extraradis, jardins i fangs. Maria Rubert
Exposició: A mà. Extraradis,...
7 Temples. Les formes del culte en l'arquitectura de...
7 Temples. Les formes del culte...
L'AAEPFMC ofereix suport professional per afrontar els nous requisits legals en la resolució de conflictes civils
Aquest 2025 ha marcat un punt d’inflexió en l’àmbit del dret civil amb l’entrada en vigor de la Llei Orgànica 1/2025, que estableix com a obligatori trobar un mitjà adequat de solució de controvèrsies (MASC) abans d’interposar una demanda judicial. Aquesta nova exigència legal fa que, tant particulars com professionals, hagin d’incorporar la mediació, la conciliació o altres vies alternatives com a pas previ imprescindible.
Davant d’aquest nou marc normatiu, l’Agrupació d'Arquitectes Experts Pericials Forenses i Mediadors del COAC, posa a disposició de la ciutadania professionals especialitzats i formats per oferir mediació, conciliació, actuació com a tercer neutral o independent i assessorament específic per complir amb els requisits dels MASC.
Aquest servei s’adreça a qualsevol persona que hagi d’afrontar un conflicte en l’àmbit civil, ja sigui relacionat amb qüestions familiars, contractuals, arrendaments o altres àrees. L’objectiu és facilitar solucions eficaces, dialogades i amb garanties jurídiques, tot respectant la nova normativa.
Et cal un servei de mediació?
Si t’interessa contactar amb un/a arquitecte/a expert/a, pots fer-ho a través del següent enllaç.
Més informació disponible aquí.