Propers Actes
Del Dll, 02 setembre fins Dv, 11 octubre
De dilluns a divendres...
Exposició: L’arquitectura amb terra, bioarquitectura
Exposició: L’arquitectura amb...
Ds, 07 setembre
10 a 13 h i 17 a 23 h
Festa dels Arquitectes del Vallès
Festa dels Arquitectes del Vallès
Dv, 13 setembre
18 h
Presentació del projecte guanyador del 1r Premi Sònia...
Presentació del projecte...
Dv, 20 setembre
Pendent de confirmació
Trobada Anual d'Arquitectes de la Demarcació de...
Trobada Anual d'Arquitectes...
La seu del Col·legi a plaça Nova unifica la seva atenció presencial
Imatge:
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
A partir del proper 23 de maig els serveis de Visat, Secretaria, Firma Professional, Assessoria Jurídica i Comptabilitat del Col·legi donaran atenció presencial de forma unificada a la 3a planta de l’edifici, i atendran en un horari comú per a tots ells de les 9 del matí fins a les 14 h de dilluns a divendres.
Atenció més eficient i còmoda
Aquesta unificació d’espai i horari es fa amb l’objectiu de millorar l’atenció presencial, oferint més comoditat i eficiència als col·legiats que vénen a la seu de Barcelona. Les millores inclouen també canvis pel que fa a la distribució dels espais, orientats a oferir una atenció més personalitzada a les necessitats de cada arquitecte.
El Col·legi treballa també en la implantació d’un nou sistema de valoració per tal que els usuaris puguin donar la seva opinió sobre l’atenció rebuda i puntuar-la. La informació que es reculli permetrà implantar progressivament més mesures orientades a l’excel·lència.
Atenció més eficient i còmoda
Aquesta unificació d’espai i horari es fa amb l’objectiu de millorar l’atenció presencial, oferint més comoditat i eficiència als col·legiats que vénen a la seu de Barcelona. Les millores inclouen també canvis pel que fa a la distribució dels espais, orientats a oferir una atenció més personalitzada a les necessitats de cada arquitecte.
El Col·legi treballa també en la implantació d’un nou sistema de valoració per tal que els usuaris puguin donar la seva opinió sobre l’atenció rebuda i puntuar-la. La informació que es reculli permetrà implantar progressivament més mesures orientades a l’excel·lència.