Pròxims
Dj, 12 juny
A les 12 h
Visita tècnica Sincrotró Alba a Cerdanyola del Vallès
Visita tècnica Sincrotró Alba a...
Dj, 12 juny
de 18:30 a 20:30 hores
Urbanisme i... cures. Vulnerabilitat urbana, arquitectura...
Urbanisme i... cures....
Dj, 12 juny
Dijous 12 de juny de...
Any Porta: Presentació del llibre "Emili Porta i...
Any Porta: Presentació del...
Dv, 13 juny
19.30 hores
Acte de lliurament dels Premis d’Arquitectura de les...
Acte de lliurament dels Premis d...
La seu del Col·legi a plaça Nova unifica la seva atenció presencial
Imatge:
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
A partir del proper 23 de maig els serveis de Visat, Secretaria, Firma Professional, Assessoria Jurídica i Comptabilitat del Col·legi donaran atenció presencial de forma unificada a la 3a planta de l’edifici, i atendran en un horari comú per a tots ells de les 9 del matí fins a les 14 h de dilluns a divendres.
Atenció més eficient i còmoda
Aquesta unificació d’espai i horari es fa amb l’objectiu de millorar l’atenció presencial, oferint més comoditat i eficiència als col·legiats que vénen a la seu de Barcelona. Les millores inclouen també canvis pel que fa a la distribució dels espais, orientats a oferir una atenció més personalitzada a les necessitats de cada arquitecte.
El Col·legi treballa també en la implantació d’un nou sistema de valoració per tal que els usuaris puguin donar la seva opinió sobre l’atenció rebuda i puntuar-la. La informació que es reculli permetrà implantar progressivament més mesures orientades a l’excel·lència.
Atenció més eficient i còmoda
Aquesta unificació d’espai i horari es fa amb l’objectiu de millorar l’atenció presencial, oferint més comoditat i eficiència als col·legiats que vénen a la seu de Barcelona. Les millores inclouen també canvis pel que fa a la distribució dels espais, orientats a oferir una atenció més personalitzada a les necessitats de cada arquitecte.
El Col·legi treballa també en la implantació d’un nou sistema de valoració per tal que els usuaris puguin donar la seva opinió sobre l’atenció rebuda i puntuar-la. La informació que es reculli permetrà implantar progressivament més mesures orientades a l’excel·lència.