Propers Actes
Presentació de la Taula de Diversitat. COAC 360:...
Presentació de la Taula de...
Conferència: L’aventura moderna de l'arquitectura...
Conferència: L’aventura moderna...
IA, arquitectura, dret i ètica: Algoritmes sense biaixos...
IA, arquitectura, dret i ètica:...
Curs: Domòtica per a arquitectes
Les instal·lacions són cada cop més importats dintre d’un projecte arquitectònic. Ocupen més espai dintre de l’edifici i representen una partida important del cost final d’una obra.
El curs donarà una base general de coneixent sobre domòtica i automatització d’edificis. S'introduiran les diferents tecnologies i protocols disponibles, i també es donaran criteris per incorporar-los dintre d’un projecte arquitectònic. Amb aquesta base de coneixement l’alumne podrà prendre decisions de projecte, elaborar memòries i “fulls d’encàrrec” que facilitaran la seva relació amb tècnics especialistes i proveïdors de sistemes.
Més informació i inscripcions
![Versió per a imprimir Versió per a imprimir](http://coac.arquitectes.cat/sites/all/modules/print/icons/print_icon.gif)
![PDF version PDF version](http://coac.arquitectes.cat/sites/all/modules/print/icons/pdf_icon.gif)