Propers Actes
Dc, 07 maig
De 18:30 a 20 hores
Club de Lectura: "Saber Habitar" Jenofonte
Club de Lectura: "Saber...
Del Dj, 08 maig fins Dv, 20 juny
De dilluns a divendres...
Exposició col·lectiva d’Arquitectes Sèniors de Lleida
Exposició col·lectiva d...
Dv, 09 maig
A les 13 h
Visita tècnica a la Biblioteca L’Alzina, de Palau-Solità...
Visita tècnica a la Biblioteca L...
Postgrau en FACILITY MANAGEMENT. Inici: 2 d'abril de 2014
Imatge:
© LLUIS CASALS FOTOGRAFIA
Dimecres 2 d'abril comença el postgrau en Facility Management de l'Escola Sert COAC. Amb aquest postgrau, el professional adquirirà les capacitats de gestió que li permetin establir estratègies, a curt i llarg termini, d’estalvi de costos en la gestió de l’edifici, així com analitzar i gestionar el cicle de vida dels elements de l’edifici.
.
En el context actual, l'àmbit de la gestió dels edificis té bones oportunitats de treball per al professional que ve després del projecte i la construcció. El Facility Manager és la figura clau per optimitzar els recursos de les empreses. Planifica els manteniments preventius i correctius dels edificis, implementa tecnologies intel·ligents, gestiona els espais i noves ubicacions i estalvia despeses energètiques. Amb criteri professional, decideix davant una opció de compra o lloguer; gestiona la subcontractació de serveis i selecciona el software de gestió més adient.
.
Aquest postgrau, de 144 hores lectives, està estructurat en 5 mòduls. En primer lloc, l'alumne coneixerà quines són les funcions i responsabilitats del Facility Manager i el seu potencial en el mercat actual. Serà introduït en tècniques de negociació, gestió i organització d'empreses, gestió d'equips multidisciplinaris, subcontractació de serveis i els aspectes econòmics que afecten la gestió.
.
Un segon mòdul es centrarà en les activitats de manteniment de l'edifici, les obres, les instal·lacions i l'energia. L'alumne aprendrà a recollir i interpretar els indicadors per a la gestió òptima del manteniment, a dissenyar procediments operatius i a utilitzar les eines informàtiques aplicables al manteniment.
.
La gestió de serveis i subministraments és el contingut bàsic del tercer mòdul. S'aprendrà a plantejar auditories de qualitat en els serveis, estratègies per reduir l'impacte ambiental o augmentar l'estalvi i l'eficiència energètica dels edificis per l'aplicació de bones pràctiques.
.
El quart mòdul es centrarà en la gestió dels espais i el patrimoni, els processos de disseny i redistribució d'espais i com gestionar-los de manera eficient, aplicant criteris d'accessibilitat i ergonomia i evitant riscos de malalties relacionades amb els edificis.
.
Per últim, els alumnes aprendran a identificar els costos de funcionament dels edificis i les inversions en Facility Management, així com proposar metodologies de control de costos o realitzar plans d'inversions plurianuals.
.
Tots aquests coneixements s'aplicaran a casos pràctics reals i es visitaran edificis on es podrà comprovar la complexitat de la gestió i les repercussions de decisions i estratègies aplicades.
.
.
Aclariment: el curs s'inicia dimecres 2 d'abril
Més informació i inscripcions
.
En el context actual, l'àmbit de la gestió dels edificis té bones oportunitats de treball per al professional que ve després del projecte i la construcció. El Facility Manager és la figura clau per optimitzar els recursos de les empreses. Planifica els manteniments preventius i correctius dels edificis, implementa tecnologies intel·ligents, gestiona els espais i noves ubicacions i estalvia despeses energètiques. Amb criteri professional, decideix davant una opció de compra o lloguer; gestiona la subcontractació de serveis i selecciona el software de gestió més adient.
.
Aquest postgrau, de 144 hores lectives, està estructurat en 5 mòduls. En primer lloc, l'alumne coneixerà quines són les funcions i responsabilitats del Facility Manager i el seu potencial en el mercat actual. Serà introduït en tècniques de negociació, gestió i organització d'empreses, gestió d'equips multidisciplinaris, subcontractació de serveis i els aspectes econòmics que afecten la gestió.
.
Un segon mòdul es centrarà en les activitats de manteniment de l'edifici, les obres, les instal·lacions i l'energia. L'alumne aprendrà a recollir i interpretar els indicadors per a la gestió òptima del manteniment, a dissenyar procediments operatius i a utilitzar les eines informàtiques aplicables al manteniment.
.
La gestió de serveis i subministraments és el contingut bàsic del tercer mòdul. S'aprendrà a plantejar auditories de qualitat en els serveis, estratègies per reduir l'impacte ambiental o augmentar l'estalvi i l'eficiència energètica dels edificis per l'aplicació de bones pràctiques.
.
El quart mòdul es centrarà en la gestió dels espais i el patrimoni, els processos de disseny i redistribució d'espais i com gestionar-los de manera eficient, aplicant criteris d'accessibilitat i ergonomia i evitant riscos de malalties relacionades amb els edificis.
.
Per últim, els alumnes aprendran a identificar els costos de funcionament dels edificis i les inversions en Facility Management, així com proposar metodologies de control de costos o realitzar plans d'inversions plurianuals.
.
Tots aquests coneixements s'aplicaran a casos pràctics reals i es visitaran edificis on es podrà comprovar la complexitat de la gestió i les repercussions de decisions i estratègies aplicades.
.
.
Aclariment: el curs s'inicia dimecres 2 d'abril
Més informació i inscripcions
19/02/2014