Puntúa de l'1 al 5 els següents aspectes de les noves seccions.
Pregunta 1 2 3 4 5
Disseny del nou entorn
Facilitat d’ús
Utilitat de les gestions que pots realitzar
Impressió general
Borsa de Serveis i Tràmits

El COAC estrena la Borsa de Serveis i Tràmits per posar en contacte arquitectes i ciutadania

Imatge: 
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
El Servei d'Ocupació del Col·legi d'Arquitectes posa en marxa la Borsa de Serveis i Tràmits, un nou servei que pretén donar resposta a les sol·licituds per trobar un arquitecte que la ciutadania faci arribar al COAC.  

L'impuls de la plataforma arriba al mateix temps que es posen en marxa els ajuts a la rehabilitació en el marc dels Fons Next Generation i servirà per generar oportunitats de treball per als arquitectes gràcies a les peticions ciutadanes per dur a terme els processos de rehabilitació que es derivin de les subvencions.

Com funciona?
La Borsa de Serveis i Tràmits està adreçada al col·lectiu d’arquitectes col·legiats amb modalitat exercent. Compta amb 8 tipologies de serveis i tràmits, la inscripció a les quals és independent:

· Rehabilitació energètica, gestió de subvencions Next Generation

· Projectes i direcció d’obra
· Rehabilitació i manteniment d'edificis
· Informes i certificats
· ITE
· Certificat energètic
· Cèdula d’habitabilitat
· Llicència d’activitats

Per inscriure’s a la Borsa es recomana acreditar experiència en cadascuna de les categories seleccionades, així com seleccionar l’àmbit geogràfic al qual es vol treballar. Per a més informació, consulta les bases de la convocatòria.

Un cop completat el procediment, el COAC s’encarregarà de posar en contacte els ciutadans i els arquitectes, per estricte ordre d’inscripció i en funció del tipus d’encàrrec sol·licitat.

La Borsa de Serveis i Tràmits és una oportunitat única per obrir-se a la ciutadania i posar en valor la figura de l’arquitecte i tot el que pot oferir. Inscriu-t’hi!

                                        inscriu-t'hi
25/04/2022
Tornar