COL·LEGI D'ARQUITECTES DE CATALUNYA
Publicat a COL·LEGI D'ARQUITECTES DE CATALUNYA (http://coac.arquitectes.cat)

Inici > Exposició "XIII Biennal Alejandro de la Sota", a Reus

Exposició "XIII Biennal Alejandro de la Sota", a Reus [1]

Exposició "XIII Biennal Alejandro de la Sota", a Reus

Imatge: 
© Demarcació de Tarragona del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya

Entitat Organitzadora : Centre Obert d’Arquitectura, COAC

Lloc: Sala Fortuny del Centre de Lectura de Reus (Carrer Major, 15, Reus)

Demarcació : Tarragona

Data inici : Divendres, 6 setembre, 2024

Data fi : Divendres, 11 octubre, 2024

Horari: De dilluns a divendres de 10 a 14 h i de 16 a 22 h, i dissabtes de 10 a 14 h

Tornar [2]
L’exposició de la XIII Biennal Alejandro de la Sota – Mostra d’Arquitectura de Tarragona [3],  es podrà veure del 6 de setembre a l'11 d'octubre de 2024 a la sala Fortuny del Centre de Lectura de Reus (Carrer Major, 15, Reus).
 
Es tracta d’una mostra dels projectes presentats en aquest certamen que té com a objectiu distingir les obres més significatives que s’han construït en el bienni 2021-2022 en l’àmbit territorial de la Demarcació (comarques de l’Alt Camp, el Baix Camp, el Baix Penedès, la Conca de Barberà, el Priorat i el Tarragonès). 
 
Aquesta exposició, concebuda com un sistema obert amb capacitat per adoptar diverses geometries i adaptar-se a diferents espais, mostra sis audiovisuals que responen a cadascuna de les categories de la Biennal.
 
Enguany, de les 46 obres inscrites en aquesta Mostra, el jurat ha decidit seleccionar-ne 15, de les quals 9 han passat a la següent fase com a obres finalistes. Finalment, el jurat ha decidit guardonar 6 obres com a guanyadores i 1 d’elles ha rebut alhora el setè Premi Alejandro de la Sota.
 
El 6 de setembre de 2024, a les 19 h, a la sala Emili Argilaga del Centre de Lectura de Reus, s'inaugura l'exposició amb la conferència "De l'oblit a la llum: la rehabilitació del Mas Totosaus" [4] a càrrec de l'arquitecte Josep Anglès Pascual. Benvinguda i presentació del president del Centre de Lectura i del president del COAC Tarragona.
 
Consulteu les obres guardonades aquí. [5]
Consulteu les obres seleccionades aquí. [6]
 
Veure cartell [7]
 
 

#COACTarragona

logo del coac

logo del coac   

PDF version [8]

Copyright@ Col·legi d'Arquitectes de Catalunya : http://coac.arquitectes.cat/ca/exposicio-xiii-biennal-alejandro-de-la-sota-reus

Links:
[1] http://coac.arquitectes.cat/sites/default/files/eba_carrusel_01_0.jpg
[2] http://coac.arquitectes.cat/ca/javascript%3Ahistory.back%281%29
[3] https://www.arquitectes.cat/ca/xiii-biennal-alejandro-de-la-sota
[4] https://www.arquitectes.cat/ca/inauguracio-xiii-biennal-alejandro-de-la-sota-reus
[5] http://www.coac.net/Tarragona/T@R/T@R2023/xiii_biennal_obres_guardonades.pdf
[6] http://www.coac.net/Tarragona/T@R/T@R2023/xiii_biennal_obres_seleccionades.pdf
[7] http://www.coac.net/Tarragona/T@R/T@R2024/ex_xiii_biennal_reus.jpg
[8] http://coac.arquitectes.cat/ca/printpdf/print/31680