COL·LEGI D'ARQUITECTES DE CATALUNYA
Publicat a COL·LEGI D'ARQUITECTES DE CATALUNYA (http://coac.arquitectes.cat)

Inici > Sessió Sert: Llicències i comunicació d'activitats

[1]

Sessió Sert: Llicències i comunicació d'activitats

Imatge: 
Escola Sert

Entitat Organitzadora : COAC

Lloc: En línia

Demarcació : COAC

Data inici : Dilluns, 13 març, 2023

Horari: 17 h

Tornar [2]
Les activitats, enteses com la producció de béns i serveis, amb o sense ànim de lucre, s’implanten en el territori produint determinats efectes sobre aquest. Per tant, la gestió de les activitats i l'urbanisme s’han de tractar conjuntament. Els canvis constants de la legislació han canviat la relació entre els dos àmbits i això genera, a vegades, dificultats als operadors implicats, públics i privats. D’altra banda, són matèries en les quals intervenen arquitectes i enginyers.

En la propera Sessió Sert, que tindrà lloc el 13 de març a les 17 h, s’explicarà la relació entre activitats i urbanisme, tant des del punt de vista municipal com del privat, i es parlarà del paper dels arquitectes en la seva gestió.

La sessió és gratuïta i exclusiva per a col·legiats.

Més informació i inscripcions [3]
PDF version [4]

Copyright@ Col·legi d'Arquitectes de Catalunya : http://coac.arquitectes.cat/ca/cultura/sessi%C3%B3-sert-llic%C3%A8ncies-i-comunicaci%C3%B3-dactivitats

Links:
[1] http://coac.arquitectes.cat/sites/default/files/sessio_sert.png
[2] http://coac.arquitectes.cat/ca/javascript%3Ahistory.back%281%29
[3] https://www.escolasert.com/ca/calendari/sessio-llicencies-comunicacio-activitats
[4] http://coac.arquitectes.cat/ca/printpdf/print/29052