COL·LEGI D'ARQUITECTES DE CATALUNYA
Publicat a COL·LEGI D'ARQUITECTES DE CATALUNYA (http://coac.arquitectes.cat)

Inici > Jornada de Suport Professional: Els reptes dels directors de projecte en situacions d’emergència

Els reptes dels directors de projecte en situacions d’emergència [1]

Jornada de Suport Professional: Els reptes dels directors de projecte en situacions d’emergència

Imatge: 
Fotograma de la pel·lícula Cliffhanger (1993)

Entitat Organitzadora : COAC

Lloc: En línia

Demarcació : Barcelona

Data inici : Dimecres, 21 octubre, 2020

Horari: 18.30 h

Tornar [2]

El proper dimecres 21 d'octubre a les 18.30 h, l'Associació Catalana de Project Management (ACPM) organitza la jornada "Els reptes dels directors de projecte en situacions d’emergència".

L'objectiu és reflexionar sobre els reptes que afronten els directors de projecte en el desenvolupament de projectes en situacions d'emergència. Els projectes d'aquest tipus, tot i que es realitzin en un curt espai de temps, tenen darrere un equip o persona que ha coordinat el procés. I com a Project Managers, volem donar visibilitat i posar en valor aquesta figura. Sense importar el títol/càrrec/professió que es desenvolupi, volem escoltar les seves experiències dirigint o formant part d'aquests equips.

Els ponents representen dues visions complementàries, per tal que l'intercanvi d'experiències enriqueixi el debat: la tècnica, a càrrec de l'arquitecta Mònica Moya Meseguer (Responsable de Gestió de projectes estratègics al Sistema d’Emergències Mèdiques de Catalunya) i l'assistencial, a càrrec del metge Oriol Estrada Cuxart (Director d’Innovació i processos transversals, Gerència Territorial Metropolitana Nord de l’Institut Català de la Salut).

Cal inscripció prèvia [3].
Les persones inscrites rebran un correu electrònic amb l'enllaç per seguir la sessió en directe.

Acte organitzat amb:

PDF version [4]

Copyright@ Col·legi d'Arquitectes de Catalunya : http://coac.arquitectes.cat/ca/suport/jornada-reptes-directors-projecte-emergencia

Links:
[1] http://coac.arquitectes.cat/sites/default/files/jsp_direccio_projectes.png
[2] http://coac.arquitectes.cat/ca/javascript%3Ahistory.back%281%29
[3] https://www.eventbrite.es/e/entradas-los-retos-de-los-directores-de-proyecto-en-situaciones-de-emergencia-125135484603
[4] http://coac.arquitectes.cat/ca/printpdf/print/23735